O nás
Poslanie
BKF CarWash sa špecializuje na vývoj umývacích zariadení od roku 1990 , dávajúc najväčšie úsilie a dôraz na samoobslužné bezdotykové umývanie - technológie ochraňujúce lak. Mnoho rokov skúseností umožňujú spoločnosti produkovať vysoko kvalitné samoobslužné umývacie zariadenia, ktoré dokonale pokrývajú požiadavky automobilového trhu. Naše autoumyvárne majú najvyššiu kvalitu, spoľahlivosť a nízku poruchovosť. Vďaka niekoľkoročnej práci a neustálym inováciám získala naša spoločnosť množstvo zákazníkov. Vrcholom úspechu na poli odborníkov bolo ocenenie Produkt roka 2004 a Produkt roka 2006 ocenené na prestížnych výstavách.
Hlavnými smermi politiky kvality sú:
1. V priebehu troch rokov sa stať lídrom na poľskom trhu s expanziou na nové trhy. A to prostredníctvom týchto cieľov:
- neustále uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov,
- zdokonalovanie kvality výstupných výrobkov,
- rozšírovanie sortimentu,
- marketingové a propagačné materiály,
- udržania cenovej hladiny produktov.
2. Zlepšenie podnikových zdrojov prostredníctvom:
- zlepšovanie kvalifikovanosti zamestnancov,
- systematické zlepšovanie technickej vybavenosti a pracovných podmienok.
3. Zlepšenie produkcii výrobkov prostredníctvom:
- používanie materiálov najvyššej kvality,
- eliminovanie vadných dodávok materiálov a služieb,
- efektívne moderné riešenia na riadenie výroby,
- minimalizovanie nezhodností vo výrobnom procese,
- sledovanie spokojnosti zákazníkov s dodávanými produktami.
4. Zlepšenie servisných služieb prostredníctvom:
- rozšírenie servisnej siete,
- optimalizácie času reakcie na nahlásenú poruchu,
- zlepšenie vybavenosti servisných vozidiel,
- automatická komplexná kontrola zariadení pri poruche.
5. Nepretržité zlepšovanie Systému Riadenia Kvality:
- systematický audit vnútorného systému,
- účinné vykonávanie nápravných a preventívnych činností,
- aktualizovanie projektových podkladov a dokumentácie systému.
Na základe vyššie uvedených hlavných smerov politiky kvality, vedenie spoločnosti určuje konkrétne realizačné úlohy pre oblasť kvality v ďalšom plánovacom období, napr. pre ďalšie kalendárne roky. Tieto úlohy sa týkajú najdôležitejších problémov zdokonaľovania kvality vo forme zverejňovaných najvyšším vedením spoločnosti, napr. pri posudzovaní fungovania systému riadenia kvality v priebehu kontroly riadenia systému. Kvalitatívne ciele sú merateľné, ich realizáciu je možné priradiť konkrétnym pracovným miestam a sú kontrolované osobou, zaoberajúcou sa kontrolou kvality , ktorú poverilo vedenie spoločnosti. Vedenie spoločnosti garantuje, že spoločnosť vo svojej činnosti dodržiava právne predpisy a obligatórne normy.
Vedenie spoločnosti deklaruje svoju angažovanosť pri zabezpečovaní vhodných prostriedkov, umožňujúcich realizáciu dohodnutej politiky kvality, ktoré pôsobia na uvedomelosť zamestnancov spoločnosti v otázke potreby a dôležitosti služobných aktivít, ktoré sú v súlade s politikou kvality.
Vedenie spoločnosti zaväzuje všetkých zamestnancov k tomu, aby zavádzali politiku kvality na svojich pracoviskách a konali v súlade s platnou služobnou dokumentáciou, vrátane dokumentácie systému riadenia kvality.